SOB gaat vloggen!

22 July 2019

In een tijdperk waarin meer en meer online en via social media wordt gecommuniceerd start SOB (Stichting Ondernemingen Beatrixhaven) binnenkort met een eigen online campagne. Hiermee willen ze de reeds bij SOB aangesloten bedrijven meer onder de aandacht brengen, de gezamenlijke bedrijvenpark uitdagingen beter belichten om nog interessanter te worden voor nieuwe leden.

We gaan de komende periode goed naar voren brengen wat we zoal doen voor en met onze leden.

Zoals:

  • Het gezamenlijke lobbytraject om de logistiek en de bereikbaarheid van de Beatrixhaven te vergroten;
  • In overleg met betrokken partijen dragen we zorg voor meer veiligheid op en rond de Beatrixhaven;
  • Samen met gemeente en ondernemers dragen we zorg voor een betere uitstraling van het industrieterrein om het  vestigingsklimaat te versterken en verbeteren:
  • We dragen bij aan een grotere bewustwording over en uitvoering van duurzaamheid- en duurzaamheidsprojecten.

De online campagne zal bestaan uit een mix van verschillende onderdelen zoals ‘posts’ die over actuele items gaan, ‘welkomstpromo’s’ voor nieuwe leden en ‘partneritems’ waar bedrijven zichzelf mee kunnen profileren.

Een partneritem of een welkomstpromo, is door de betreffende ondernemer ook op zijn eigen social media of website of via nieuwsbrief, inzetbaar. In een partneritem kan naast een bedrijfsbezoek ook het ‘talent’ van de ondernemer, zijn visie en zienswijze op ondernemen en zijn bedrijf nader worden uitvergroot.

Daarnaast zal een link worden gelegd tussen ondernemer en onderneming en de in zijn ogen toegevoegde waarde van het verenigd zijn in een ondernemersvereniging als SOB.

Een bijkomende doelstelling van de partneritems en welkomstpromo’s zijn mede, om nieuwe leden enthousiast te maken om eveneens lid te worden van de SOB en daarmee ons draagvlak nog verder te kunnen vergroten.

Door onze collectieve inkoop kunnen we de partneritems tegen zeer aantrekkelijke tarieven voor onze eigen leden aanbieden, voor € 632,- excl. BTW heeft u dan al uw eigen online ‘bedrijfsimpressie’ van 120 seconden, gefilmd, gemonteerd en na plaatsing bij SOB, voor uzelf gratis inzetbaar waar mogelijk.

De eerste aanmeldingen voor de productie van zowel de welkomstpromo’s als de partneritems zijn al binnen!

Is uw interesse gewekt, dan kunt u contact opnemen met Liesbeth Versteegh (versteegh@pm.lwv.nl of via 06-33785730) zodat we ook uw bedrijf op een hedendaagse manier onder de aandacht kunnen brengen.

Het komende jaar gaan we samen flink werk maken van de uitdrukking; ‘onbekend maakt onbemind, bekend maakt bemind’.